Ompas raivostuttavaa... hipaisee jotain toistaiseksi tuntemattomassa paikassa sijaitsevaa läppärin nappia niin koko teksti katoaa. Ja se ei ollut delete.

Minulla oli eilen vakaa aikomus ottaa oikakaverini kanssa puheeksi suhteemme laatu ja epätodennäköinen tulevaisuus. Olin juuri sopivalla tuulella siihen. Epäonnisten sattumien (tyhjentynyt pyöränkumi, sen epäonninen täyttöyritys, vitutus ja sen poisto hyvällä musiikilla) summa sai hyvän fiiliksen jättämään minut harmaalle kadulle keskelle lumikinoksia, eikä siitä juttelusta tullut sitten mitään. Niimpä sitten pelasin Rock Bändia ja mietin, milloin seuraavan kerran minulla olisi omasta puolestani mahdollisuus ottaa asia uudestaan esille.

Eräästä ihmisestä on tullut minulle huomaamattani jotenkin todella tärkeä. Tai en nyt tiedä onko ihan todella, mutta tarkeämpi kuin muista tuntemistani henkilöistä. Hän on kohdellut minua jostain syystä hieman kylmäkiskoisesti viimepäivinä. Tai jostain ja jostain... kyllähän minä tiedän mistä se taitaa johtua. Tosin se vain tuntuu kylmäkiskoiselta, koska nyt hän käyttäytyy minua kohti ihan normaalisti. Olen vain tottunut siihen, että hän on koko ajan jossain lähelläni ja koko ajan kertomassa minulle jotain yms.