Monet ystäväni ovat kuulleet minulta pieniä osia ongelmastani. He ovat ilmeisesti lyöneet viisaat päänsä yhteen ja koonneet palapelin palaset. Ystäväni ovat tarjoutuneet auttamaan minua jättämään tämän hetkisen poikaystäväni. He ovat myös vihjanneet, että aikovat saman tien alkaa parittaa minua eräälle ns. kaverilleni. Kuinka julmaa. minusta tuntuu, että siinä suhteessa kävisi tasan samalla tavalla kuin tässä nykyisessäni. En ole juurikaan ihastunut tähän kaveriini. Pidän hänestä, sillä olen sosiaalinen ihminen, mutta harvat ihmiset tulevat vapaaehtoisesti juttelemaan ja jauhamaan paska kanssani. Kaverini on poikkeus kun tulee juttelemaan joka iesuksen päivä, sillä hän on ilmeisenkin ihastunut minuun.

Kävin tänään hiihtämässä poikakaverini kanssa. Hän näytti silloin kauniilta (olen kai sekoamassa). Silti minun pitää jättää hänet. Pitää. Muuten sekoan. Tai en nyt ihan sekoa. Ahdistun. Tai olen ahdistunut jo. Näin unta, jossa putosin jäihin. Kukaan ei tullut autamaan.

Äitini hankki kirjan nimeltä Sisäinen jumalatar. Siinä kerrotaan erinlaisista ominaisuksista, joita muinoin palvotuilla jumalattarilla on ollut. Jokaisen jumalattaren kohdalla on myöskin "viesti" lukijalle. Kirjan mukana tuli pelikortit, joilla voi tulkita oman mielensä sisältöä. Toimivat melko samalla tavalla kuin tarot-kortit. Uskon sen toimivan, sillä tällä systeemillähän ei ennnusteta mitään. Kortit van kertovat asioita, joita jo tiedän. Olen kuitenkin huomannut, ettei minun kannata kysyä korteilta, koska saan vastauksia jotka jo tiedän, mutten halua myöntää niitä. Kysyin mitä minun tulisi tehdä ongelmani kanssa. Vastaus: jätä vanha taaksesi ja anna palaa. Hienoa. Mikä sisäisien ristiriitojen verkosto mielessäni levittäytyykään.