Minut houkuteltiin eilen viettämään iltaa kavereiden kanssa. Loppujen lopuksi ilta ei ollut kovin erikoinen, mutta nyt tiedän jonkin verran enemmän kavereistani. Vaikka en kyllä välttämättä haluaisi. Minua lähestulkoon paritettiin eräälle kaverilleni, mutta oikeastaan se oli aika huomaamatonta toimintaa. Muttas ilti minulla tuli jotenkin outo olo. Olen hei varattu. Vaikka olisi korkea aika heittää vanhat asiat taakse olan yli ja jatkaa kevyempää elämää ilman ylimääräisiä taakkoja. Mutta luulempa, että sortuisin ottamaan itselleni uuden miehen heti entisestä päästyäni. Tämä pikku seikka on saattanut estää minua jättämästä nykyisen seurustelukumppanini.

Ja mitä tähän nykyiseen tulee, hän on tainnut masentua. Ei edes laita "hyvää yötä kulta" -tekstaria. Olen nyt hieman hämilläni. Lisäksi eilis illasta jäi jotenkin levoton fiilis. Koko ajan on semmonen olo, että pitää alkaa pomppimaan, että saa jotkut asiat mielestä.